Towar znajduje się w magazynie zewnętrznym - zostanie dostarczony z opóźnieniem 3 dni
30 dni na zwrot
Dostawa GRATIS!
Dostarczany z 4 zapasowymi kołkami i kluczami!
atestowany, szczelny pedał platformowy!
maksymalna elastyczność
Pedał MC-AIR z osią Cr-Mo to niezwykle solidny płaski pedał. 14 wypustek z ukierunkowanym wygięciem zapewnia ogromną przyczepność i wyjątkowo dobre połączenie między pedałem a butem. Podwójny rząd wypustek po wewnętrznej stronie zapewnia wystarczającą przyczepność, nawet gdy but jest umieszczony nieco dalej z tyłu.
BEZPIECZEŃSTWO
Duża platforma o wymiarach 107x98x16 mm (dł. x szer. x wys.) łączy bezpieczną powierzchnię z doskonałym prześwitem od podłoża i z boku. Fazowany przód pozwala pedałowi ślizgać się po przeszkodach i zapobiega gromadzeniu się brudu w pedale.
INNOWACYJNY
Dzięki pierścieniowi oporowemu, po zdjęciu stopy z pedału wewnątrz obręczy, pedał nie obraca się samoczynnie. Zapobiega to nieprzyjemnym niespodziankom spowodowanym przez pedał pozostający w pozycji pionowej. Jeśli chcesz uzyskać maksymalną wydajność z pedałem, który bardzo łatwo się obraca, możesz szybko i łatwo usunąć wbudowany pierścień oporowy.
wysokiej jakości przechowywanie
Pedał MC-AIR ma bardzo wysokiej jakości łożysko stożkowe wewnątrz i łożysko kulkowe zwykłe na zewnątrz. Jest również wielokrotnie uszczelniony.
TRWAŁOŚĆ
Dzięki doborowi najwyższej jakości materiałów i procesów produkcyjnych pedały MC-AIR są niezwykle wytrzymałe i lekkie.
Specyfikacja w skrócie:
14 pinów z każdej strony, 56 pinów na parę pedałów!
Duża wklęsła platforma o wymiarach 107x98x16 mm (dł. x szer. x wys.)
Korpus pedałów: aluminium 6061-T6 Oś: wysokiej jakości tytan
Oś: powlekany, wysokowytrzymały tytan klasy 5 (może być ulepszona do wersji z osią stalową)
Łożyska: łożyska stożkowe + łożyska kulkowe Uszczelnienia: łożyska stożkowe + łożyska kulkowe Uszczelnienia: łożyska stożkowe + łożyska kulkowe
Uszczelnienie: uszczelnione 4-drożne łożysko stożkowe + zaślepka
4 zapasowe sworznie z kluczem imbusowym
Waga: 358 g
A) Podłączanie pedałów do korby .
Prawy pedał podłącza się zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a lewy pedał przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.
1) Nałóż niewielką ilość smaru na gwinty pedałów.
2) Podłącz gwintowaną ostrogę do korby i dokręć pedał momentem 33 Nm za pomocą klucza imbusowego 6 mm.