Towar znajduje się w magazynie zewnętrznym - zostanie dostarczony z opóźnieniem 3 dni
Dostawa GRATIS!
Przedłużony okres wymiany produktów do 31.1.
Hamulec tarczowy Sram Code Ultimate Stealth - dźwignia z włókna węglowego, mocowanie Ti, Reach/Contact Adj, SwingLink, przód Black Yes, przewód 950 mm (zacisk MMX w zestawie, tarcza/adapter sprzedawane oddzielnie) C1
Po raz pierwszy w historii legendarne hamulce Sram Code noszą koronę Ultimate. Ta potężna kotwica oferuje teraz nową technologię, która poprawia wygląd kokpitu: Stealth. Nowa konstrukcja korpusu dźwigni przybliża przewód do kierownicy, pozwalając na bardziej nowoczesny i elegancki wygląd. Sprawdzone elementy wewnętrzne pozostają niezmienione, a za niepowtarzalną wydajnością hamulca stoi w szczególności technologia SwingLink. Code Ultimate oferuje beznarzędziową regulację odległości dźwigni od kierownicy i punktu styku klocka hamulcowego, co zapewnia niezrównaną łatwość regulacji. Ponadto karbonowe połączenie dźwigni jest wykonane w technologii Lever Pivot Bearing, dzięki czemu uczucie ściskania pozostaje płynne i płynne. To, co najlepsze w Sram, właśnie stało się jeszcze lepsze.
Niewidoczna konstrukcja korpusu dźwigni pasująca do kokpitu Sram AXS.
Zaprojektowany dla najpotężniejszych potrzeb hamowania.
Metaliczne (spiekane) klocki są standardem dla większej siły hamowania i dłuższej żywotności.
Najmocniejszy hamulec Sram wykorzystujący technologie SwingLink i Lever Pivot Bearing dla jazdy bez zmęczenia palców.
SPECYFIKACJA
Materiał dźwigni: karbon
Materiał korpusu dźwigni: kute aluminium
Materiał korpusu zacisku: kute aluminium
Zaślepka odpowietrznika zacisku: Bleeding Edge
Akcesoria zacisku hamulcowego: tytan
Kolor: Anodowany na czarno
Regulacja punktu styku płytki: tak
Regulacja odległości dźwigni od kierownicy: tak, bez użycia narzędzi
Płyn hydrauliczny: DOT 5.1
Sworzeń dźwigni: łożysko
Klocki hamulcowe: spiekane, podkład stalowy
Materiał tłoczka: tworzywo fenolowe
Tłoczki: 4