Towar znajduje się w magazynie zewnętrznym - zostanie dostarczony z opóźnieniem 3 dni
Przedłużony okres wymiany produktów do 31.1.
Nową powłokę o nazwie Assegai. Pracował nawet nad rozwojem nowego bieżnika .
Greg Minnaar, trzykrotny mistrz świata, trzykrotny zwycięzca klasyfikacji generalnej Pucharu Świata i legenda sportu.
sportu.
"Moim pomysłem było zaprojektowanie opony, która odzwierciedlałaby kultowe wzory bieżników Maxxis", wyjaśnia Greg Minnaar.
Zacząłem od środka próbki, łącząc Minion DHF z Minion DHR II.
Powodem jest to, że DHF dobrze się toczy i daje pewność na twardej nawierzchni, zakrętach, mokrych korzeniach i skałach.
korzeniach i skałach. DHR II dodaje prędkości i agresywności podczas hamowania.
Później dodaliśmy dodatkowe zęby, aby uzyskać lepsze wyczucie koła pod obciążeniem i spójne wyczucie .
aż po boczne krawędzie. Nie mogę też zapomnieć o mojej ulubionej oponie, Hgh Roller. Razem
z ekspertami z Maxxis, stworzyliśmy wyrafinowane paski boczne, które mają bardzo podobną charakterystykę do oryginału.
charakterystykę oryginału. Ale z nowym oparciem są doskonałe do skracania zakrętów .
na płaskim terenie.
Na koniec wziąłem pod uwagę wysokość bieżnika Shorty. Ponieważ pręty są dobrze podparte, może on
dodatkową wysokość, aby wgryźć się w podłoże w suchych, zakurzonych warunkach".
- EXO - ochrona boków kurtki przed przecięciem lub przebiciem .
- Technologia 3C tri-mesh zapewnia minimalne opory toczenia i wyjątkowo długą żywotność bieżnika .
- WIDE TRAIL (WT) - kształt osnowy jest zoptymalizowany do użytku na obręczach o szerokości wewnętrznej 30-35 mm .
- Kord o gęstości włókien 60 TPI .
- Kevlarowa składana stopka przystosowana do opon bezdętkowych Maksymalne zalecane ciśnienie
- Maksymalne zalecane ciśnienie 50 PSI/3,5 bara
- Waga 1075 g