Nową powłokę o nazwie Assegai. Pracował nawet nad rozwojem nowego bieżnika .
Greg Minnaar, trzykrotny mistrz świata, trzykrotny zwycięzca klasyfikacji generalnej Pucharu Świata i legenda sportu.
sportu.
"Moim pomysłem było zaprojektowanie opony, która odzwierciedlałaby kultowe wzory bieżników Maxxis", wyjaśnia Greg Minnaar.
Zacząłem od środka próbki, łącząc Minion DHF z Minion DHR II.
Powodem jest to, że DHF dobrze się toczy i daje pewność na twardej nawierzchni, zakrętach, mokrych korzeniach i skałach.
korzeniach i skałach. DHR II dodaje prędkości i agresywności podczas hamowania.
Później dodaliśmy dodatkowe zęby, aby uzyskać lepsze wyczucie koła pod obciążeniem i spójne wyczucie .
aż po boczne krawędzie. Nie mogę też zapomnieć o mojej ulubionej oponie, Hgh Roller. Razem
z ekspertami z Maxxis, stworzyliśmy wyrafinowane paski boczne, które mają bardzo podobną charakterystykę do oryginału.
charakterystykę oryginału. Ale z nowym oparciem są doskonałe do skracania zakrętów .
na płaskim terenie.
Na koniec wziąłem pod uwagę wysokość bieżnika Shorty. Ponieważ pręty są dobrze podparte, może
wgryzać się w podłoże w suchych, zakurzonych warunkach."
Nowa opona o nazwie Assegai. Nad opracowaniem nowego bieżnika pracował zespół Even .
Greg Minnaar, trzykrotny mistrz świata, trzykrotny zdobywca Pucharu Świata i legenda sportu.
sportu.
"Moim pomysłem było zaprojektowanie opony, która odzwierciedlałaby kultowe wzory bieżników Maxxis", wyjaśnia Greg Minnaar.
Zacząłem od środka próbki, łącząc Minion DHF z Minion DHR II.
Powodem jest to, że DHF dobrze się toczy i daje pewność na twardej nawierzchni, zakrętach, mokrych korzeniach i skałach.
korzeniach i skałach. DHR II dodaje prędkości i agresywności podczas hamowania.
Później dodaliśmy dodatkowe zęby, aby uzyskać lepsze wyczucie koła pod obciążeniem i spójne wyczucie .
aż po boczne krawędzie. Nie mogę też zapomnieć o mojej ulubionej oponie, Hgh Roller. Razem
z ekspertami z Maxxis, stworzyliśmy wyrafinowane paski boczne, które mają bardzo podobną charakterystykę do oryginału.
charakterystykę oryginału. Ale z nowym oparciem są doskonałe do skracania zakrętów .
na płaskim terenie.
Na koniec wziąłem pod uwagę wysokość bieżnika Shorty. Ponieważ pręty są dobrze podparte, może on
dodatkowa wysokość wgryza się w podłoże w suchych, zakurzonych warunkach."
- EXO+ - połączenie EXO i SilkShield
- Technologia 3C tri-mesh zapewnia minimalne opory toczenia i wyjątkowo długą żywotność bieżnika - WIDE TRAIL
- Kształt osnowy WT jest zoptymalizowany do użytku na obręczach o szerokości wewnętrznej 30-35 mm
- Kord o gęstości włókien 120TPI Składana wkładka kevlarowa
- Składana kevlarowa podkładka przystosowana do opon bezdętkowych Maksymalne zalecane ciśnienie
- Maksymalne zalecane ciśnienie w oponach 40 PSI/2,8 bar Opony bezdętkowe
29X2.50WT - 1165 g 29X2.60 - 1167 g 29X2.60 - 1167 g
29X2.60 - 1167 g