Pirelli Cinturato™ All Road, 40 - 622, 60 tpi, Pro (szutrowa), czarna
Cinturato All Road to opona szutrowa przeznaczona do użytku na asfalcie, drogach utwardzonych lub lekkich nawierzchniach szutrowych. Wzór ma gładką linię środkową zapewniającą szybką i płynną jazdę po asfalcie i chodniku, stopniowo rosnące małe wypustki po bokach zapewniają pewną przyczepność na lekkim szutrze, a bardziej agresywne i mocne wypustki na barkach umożliwiają pokonywanie zakrętów na pochyłościach. Opona Cinturato All Road ma nową konstrukcję ProWall Gravel - osnowę 60tpi gotową do jazdy bezdętkowej z dodatkowym wzmocnieniem ścian bocznych, aby zapobiec rozcięciom bocznym, a mieszanka gumy ProCompound Gravel zapewnia większy zasięg dzięki wielopolimerowej formule. Cinturato All Road to opona, która zapewnia trakcję i przyczepność podczas szybkiej jazdy na różnych nawierzchniach, zarówno na szosie, jak i poza nią.
Cechy:
- ProCompound Gravel to specjalna mieszanka gumy opracowana z myślą o stałej wydajności jazdy i wydłużonej żywotności opony.
- Wielowarstwowa nylonowa osnowa opony o gęstości włókien 60tpi.
- Aramidowa składana stopka TLR zoptymalizowana pod kątem szerszych obręczy i niższego ciśnienia.
TECHNOLOGIE:
ProCompound Gravel
Ta wersja mieszanki gumy ProCompound została opracowana specjalnie do jazdy po szutrze, a jej priorytetem jest trwałość i ochrona przed przebiciem. Powstała na bazie doświadczeń z bardziej wyścigowymi mieszankami gumy SmartEVO, EVO i została precyzyjnie dostrojona, aby stworzyć bardziej niezawodną mieszankę gumy dla tych, którzy szukają przewidywalnej opony na różnych nawierzchniach. ProCompound Gravel to zrównoważony kompromis między przyczepnością a trwałością, opracowany dla rowerzystów, którzy pokonują różne nawierzchnie i długie dystanse.
ProWALL Gravel
Inżynierowie Pirelli sprytnie połączyli technologie wywodzące się ze wzmocnionych konstrukcji szosowych z tymi specyficznymi dla rowerów górskich, aby stworzyć specjalną konstrukcję ProWall zaprojektowaną do jazdy po szutrze. ProWALL Gravel to wielowarstwowy, wzmocniony 60 tpi i sztywny karkas gotowy do użytku bezdętkowego z dodatkowym wzmocnieniem ściany bocznej, aby zapobiec przecięciu ściany bocznej. Ta technologia konstrukcyjna zapewnia zwiększoną ochronę przed przebiciem przy jednoczesnym zachowaniu elastycznej jazdy na różnych nawierzchniach, umożliwiając odkrywanie nowych szlaków.