opona
Pirelli
SCORPION XC R CLASSIC PROWALL 29 x 2.2 120 tpi
brązowy/czarny
307,99 zł323,99 zł
-5%
Dostawa GRATIS!
5+ sztuk w magazynie
5+ sztuk w magazynie
Towar znajduje się w magazynie zewnętrznym - zostanie dostarczony z opóźnieniem 3 dni
Dostawa GRATIS!
Przedłużony okres wymiany produktów do 31.1.
Pirelli Scorpion XC R ProWALL 29 x 2.2, kolor klasyczny - na tylne koło
MAKSYMALNA WYDAJNOŚĆ TYLNEGO KOŁA NA MIESZANYCH POWIERZCHNIACH
Model R ma specjalną konstrukcję dla tylnego koła: wzór o średnim profilu bloków i średnim rozstawie bloków, z dodatkową przyczepnością i trwałością, zapewniający szybką i pewną jazdę na różnych nawierzchniach, zarówno suchych, jak i mokrych, oraz z właściwościami mieszanki gumy SmartGRIP. Ponadto opona charakteryzuje się wysokim poziomem niezawodności i długą żywotnością. Najlepiej sprawdza się w połączeniu z modelem M na przednim kole, zapewniając zrównoważone prowadzenie.
Cechy:
- Mieszanka gumy SmartGRIP - doskonała przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni przez cały okres eksploatacji opony oraz zwiększona odporność na przebicia.
- Oplot - wielowarstwowy nylonowy oplot 120tpi zapewniający niską wagę i doskonałe właściwości toczenia.
- Konstrukcja ProWaLL - ochronne wzmocnienie ściany bocznej zwiększające odporność na przebicia.
- Tubeless-Ready - zastosowanie bezdętkowe z łatwą instalacją i trwałymi stopkami.
Pirelli Scorpion XC to gama modeli zaprojektowana do codziennej jazdy przełajowej. Niezależnie od tego, czy jest to czysto wyścigowe wdrożenie, w którym chodzi o prędkość i dobry tor, czy też zrelaksowana i wyluzowana jazda, Scorpion XC opiera się na mieszance gumy SmartGRIP o doskonałej przyczepności i trakcji w suchych i mokrych warunkach oraz konstrukcji LITE (lekka, duża prędkość) lub ProWALL (zwiększona ochrona przed przebiciem i duża prędkość).
TECHNOLOGIA:
ProWALL
Technologia wzmocnienia ściany bocznej kurtki ochronnej zapewniająca lepszą odporność na przebicie i stabilniejsze działanie przy niskim ciśnieniu powietrza w kurtce. Dodatkowa warstwa tkaniny nylonowej nad oplotem ściany bocznej nie tylko zwiększa odporność na przebicie i zatrzaśnięcie, ale także poprawia ogólne zachowanie opony na zakrętach, umożliwiając lepszą kontrolę nad kołami i bardziej precyzyjne prowadzenie. Cechy te zostały osiągnięte bez uszczerbku dla masy opony i wydajności przenoszenia mocy pedałowania, dzięki czemu opony z tą technologią są idealne do stosowania w wyścigach XC i agresywnej jeździe w terenie, po uzupełnieniu o odpowiednią osnowę (odpowiednio 120tpi i 60tpi).
SmartGRIP
Najwyższej jakości mieszanka gumy jest wynikiem doświadczenia Pirelli zdobytego na torach wyścigów terenowych na 2 i 4 kołach na całym świecie. Inżynierowie Pirelli opracowali mieszankę o dwóch diametralnie różnych właściwościach:
- odporność na przebicie: gwarantuje maksymalną przyczepność mechaniczną i przyczepność w suchych warunkach oraz wyższą odporność na przebicie wraz z dłuższą żywotnością
- chemiczna przyczepność na mokrej nawierzchni: nie trzeba myśleć o zmieniających się warunkach, czy będzie padać, czy na torze będą błotniste i śliskie odcinki
Rezultatem jest opona o dłuższej żywotności, która nie tylko ma doskonałą przyczepność i trakcję w przeciwnych warunkach, takich jak sucha i mokra nawierzchnia, ale także zachowuje te właściwości jezdne w miarę zużywania się wzoru. W przeciwieństwie do wieloskładnikowych mieszanek gumy (dwóch lub trzech), jednoskładnikowa formuła SmartGRIP pozwala na zrównoważone właściwości jezdne w miarę zużywania się opony i przez cały okres jej eksploatacji. Większa odporność mechaniczna gumy zapewnia również większą odporność nie tylko na zużycie, ale także na przebicia, dzięki czemu do przecięcia lub przebicia opony wymagana jest większa siła.