Jak zwrócić towar?
Każdy kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od jego odebrania.
- Zaloguj się, aby dokonać Zmiany zamówienia online, za pomocą adresu e-mail i numeru zamówienia. Zobaczysz swoje zakupy i opcję zwrotu towaru. Podaj powód zwrotu towaru wraz z numerem konta bankowego (IBAN), na które będą zwrócone środki pieniężne. Nie później niż w ciągu 30 dni roboczych od otrzymania paczki w naszym magazynie końcowym (o fakcie przyjęcia paczki zostaniesz powiadomiony e-mailem).
- Po złożeniu wniosku online otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Prosimy wydrukować to potwierdzenie i fizycznie umieścić je w paczce wraz z wysyłanym towarem.
- Paczka może zostać wysłana / zwrócona przez pocztę lub kuriera, wysyłając ją na poniższy adres:
Zwrot towaru w przypadku dostawy DPD:
W przypadku złożenia zamówienia z dostawą przez kuriera DPD prosimy o odesłanie towaru na poniższy adres:
FROGMAN s.r.o.
331E
Stawowa 91
Cieszyn 43-400
Polska
W przypadku dostawy zamówienia do paczkomatu Inpost, dostawy kurierem Inpost, bądź Pocztą Polską prosimy o zwrot zamówienia na poniższy adres, bądź skorzystanie z darmowego zwrotu towaru za pomocą strony szybkiezwroty.pl (patrz pkt. 4)
Packeta.pl
ID 904 81 768 - holokolo.pl
Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała
Polska
Koszt wysyłki na jeden z podanych adresów ponosi klient. Zachowaj potwierdzenie nadania paczki.
- DARMOWY ZWROT TOWARU:
Oferujemy możliwość darmowego zwrotu towaru za pośrednictwem paczkomatu. W celu odesłania towaru bez ponoszenia kosztów prosimy o wypełnienie formularza zwrotu na stronie szybkiezwroty.pl
- z listy „Wyszukaj swój sklep“ wybierz „Packeta Group“
- zaznacz wielkość wysyłanej przesyłki, a w miejsce „Nr zamówienia“ podaj kod zwrotu przesyłki: 904 81 768. Wypełnij resztę potrzebnych danych.
- PROSIMY O UPEWNIENIE SIĘ, ŻE PODANO PRAWIDŁOWY KOD W MIEJSCE NR ZAMÓWIENIA (904 81 768), INACZEJ PRZESYŁKA MOŻE ZAGINĄĆ W SORTOWNI. BŁĄD, KTÓRY NIE POWSTAŁ ZE STRONY SKLEPU NIE BĘDZIE PODLEGAŁ REKLAMACJI.
- następnie otrzymasz od firmy InPost (SMS-em lub e-mailem) specjalny kod, który należy wpisać w widocznym miejscu na przesyłce. Prosimy o DOŁĄCZENIE FORMULARZA ZWROTU do przesyłki (pkt 1). Jeżeli nie mają Państwo możliwości jego wydrukowania PROSIMY O DOŁĄCZENIE KARTKI Z NR ZAMÓWIENIA I NR KONTA DO ZWROTU.
- zanieś przesyłkę do dowolnego paczkomatu Inpost.
- wprowadź kod za pomocą klawiatury w wybranym paczkomacie lub zeskanuj kod QR, a następnie umieść przesyłkę w skrzynce.
- Towar musi być zwrócony w stanie nieużywanym, oryginalnym, nieprany, ze wszystkimi metkami i w oryginalnym opakowaniu. W przeciwnym razie może zostać naliczone odszkodowanie z kwoty zwrotu, bądź sklep zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia i odesłania zwrotu.
- Jeżeli Klient częściowo odstąpi od Umowy sprzedaży a Towary zostały zakupione w ramach specjalnej promocji uzależnionej od wartości zamówienia lub liczby produktów w zamówieniu, Klient zobowiązany jest do zwrotu całego zamówienia lub Sprzedawca zwróci Klientowi odpowiednią część ceny zakupu Towarów, pomniejszoną o kwotę równą wysokości rabatu wynikającego ze skorzystania ze specjalnej promocji.
- Po dokładnym sprawdzeniu zwróconego towaru, zostaniesz poinformowany drogą e-mailową o procesie wymiany lub anulowania zamówienia. Czas wymiany towaru zależy od aktualnego stanu magazynowego (maks. 30 dni roboczych). Dostępny towar wysyłamy od ręki. Jeśli towar w żądanym rozmiarze zostanie wyprzedany, nasze centrum obsługi klienta skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Następnie otrzymasz e-mail, informujący o wysyłce nowego towaru.
- Koszt wysłania wymienianego produktu ponosi w całości Klient. Jeśli zwrot jest spowodowany błędem sprzedawcy, koszty zwrotu/wymiany ponosi sprzedawca.
Po dokonaniu zakupu nad 299 zł dostawa jest DARMOWA. W przypadku, gdy po zwrocie towaru kwota zamówienia pozostanie niższa niż 299 zł, podobnie jak i podczas zwrotu całego zamówienia, suma zwrotu zostanie obniżona o koszty przesyłki w zgodzie z Regulaminem sklepu.
Bezpośrednia wymiana towaru
Chcemy, żebyście cieszyli się nową odzieżą tak szybko, jak to możliwe, dlatego też bezpośrednia wymiana towaru nie jest możliwa. Jeśli produkt z jakichś powodów nie spełnia Twoich oczekiwań, utwórz nowe zamówienie i odeślij do nas nieodpowiedni produkt w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia - postępuj zgodnie z instrukcją „Jak zwrócić towar?”
Jak postępować w przypadku reklamacji towaru?
Towar objęty jest 24-miesięcznym okresem gwarancji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, gdy Klient może zareklamować produkt z powodu jego jakości i funkcjonalności.
- W celu złożenia reklamacji, zaloguj się do Zmiany zamówienia online, za pomocą adresu e-mail i numeru zamówienia. Zobaczysz swoje zakupy i opcję reklamacji towaru, gdzie opisz przyczynę.
- Po złożeniu wniosku online otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Prosimy wydrukować to potwierdzenie i fizycznie umieścić je w paczce z wysyłanym towarem.
- Paczka może zostać wysłana przez pocztę lub kuriera, wysyłając ją na poniższy adres:
Zwrot towaru w przypadku dostawy DPD:
W przypadku złożenia zamówienia z dostawą przez kuriera DPD prosimy o odesłanie towaru na poniższy adres:
FROGMAN s.r.o.
331E
Stawowa 91
Cieszyn 43-400
Polska
W przypadku dostawy zamówienia do paczkomatu Inpost, dostawy kurierem Inpost, bądź Pocztą Polską prosimy o zwrot zamówienia na poniższy adres, bądź skorzystanie z darmowego zwrotu towaru za pomocą strony szybkiezwroty.pl (patrz pkt. 4)
Packeta.pl
ID 904 81 768 - holokolo.pl
Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała
Polska
Koszt wysyłki na jeden z podanych adresów ponosi klient. Zachowaj potwierdzenie nadania paczki.
- Po dokładnym sprawdzeniu towaru, zostaniesz poinformowany o jego przebiegu drogą emailową. Roszczenie, w tym usunięcie błędu, zostanie rozpatrzone bez zbędnej zwłoki, nie później niż 30 dni od daty odebrania przesyłki w magazynie końcowym.
Koszty wysłania nowego produktu oraz koszty poniesione na wysyłkę reklamowanego towaru, zostaną w pełni opłacone przez sprzedającego, jeżeli roszczenie jest uzasadnione.